Termeni și Condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

Ultima actualizare: 30.06.2024

Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – www.fomcosolar.ro (în continuare „Website-ul”).

Scopul Website-ului este de prezentare și promovare a serviciilor de construcţii „la cheie” a sistemelor fotovoltaice profesionale oferite de FOMCO SOLAR SRL, pe întreg teritoriul ţării, după proiectul tehnic propriu sau proiectul tehnic pus la dispoziţie de beneficiar, şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste servicii și produse.

Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.

1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
FOMCO SOLAR SYSTEMS S.R.L. (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) oferă servicii de construcţii „la cheie” a sistemelor fotovoltaice profesionale, pe întreg teritoriul ţării.Dorim să contribuim la reducerea amprentei de carbon prin sistemele montate, iar acțiunile noastre să inspire tranziția spre energia verde și sustenabilitate. Misiunea noastră este să reducem factura de energie a fiecărui Client oferind soluții profesionale și servicii personalizate.
Prin acest aport creștem eficiența individuală și susținem adoptarea accelerată a energiei verzi.
FOMCO SOLAR SYSTEMS face parte din grupul de firme FOMCO, dezvoltat în peste 20 de ani de activitate. Fondată în 2002 ca o afacere de familie, ascensiunea FOMCO Group se reflectă nu doar în creșterea numerică a angajaților, ci mai ales în consolidarea unui portofoliu vast de proiecte finalizate cu succes. Ariile de interes și domeniile în care grupul activează sunt: energie regenerabilă, industria auto, imobiliare, producția de mobilă și prelucrarea lemnului.

Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului social: localitatea Cristeşti, str. Principală nr. 801/E, cod poștal 547185, județul Mureş, România.
Adrese de e-mail: info@fomcosolar.ro, dpo@fomco.ro
Nr. de tel.: +40.724.364.432
2. TERMENI
a) Vânzător/Societate – Fomco Solar Systems SRL, cu sediul social în Cristești, str. Principală nr. 801/E, județul Mureș, România, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Mureș sub nr. J26/2022/2004, CUI RO 16981119, tel. recepție: 0724.364.432, e-mail: marketing@fomcosolar.ro .
b) Vizitator/Utilizator – poate fi orice persoană fizică/juridică care are sau obține acces la conținutul Site-ului www.fomcosolar.ro, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Fomco Solar Systems SRL (electronic, telefonic, etc.) și este interesată de serviciile/produsele oferite de Societate.
c) Cumpărator/Client – orice persoană fizică și/sau persoană juridică și/sau orice altă entitate juridică care își crează un cont în website și/sau inițiază, efectuează o comandă și care obține acces la conținutul website-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către FOMCO (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între FOMCO și acesta.
d) Site – magazinul on-line găzduit la adresa web www.fomcosolar.ro;
e) Produse și Servicii – orice bun sau serviciu listat pe Site și/sau la secțiunea ”Shop”, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului, ca urmare a înțelegerii între părți. Pentru o cunoaștere amănunțită a serviciilor pe care FOMCO le oferă clienților săi, vă rugăm să vizitați secțiunea „Servicii”.
f) Coș de cumpărături – pictogramă din partea dreapta-sus a site-ului, care permite utilizatorului să adauge produse/servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
g) Preț de vânzare – prețul final al unui produs, incluzând TVA-ul aferent, adaosul comercial, taxa verde și celelalte taxe prevăzute de legislația în vigoare. Prețul de vânzare NU include costurile de transport. La prețul de vânzare afișat se va adăuga costul transportului, conform prețurilor stabilite de societatea care efectuează transportul și modalitatea de livrare aleasă de dumneavoastră
h) Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de E-mail și o parolă care permite Clientului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (adrese de facturare, comenzi, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
i) Comandă/formular de Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul website-ului intenția sa de a achiziționa produse și/sau servicii de pe website.
j) Contract – reprezintă contractul de vânzare produse și/sau de vânzare produse și instalare a Sistemului Fotovoltaic - încheiat între părți, fără prezența fizică, simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, cât și toate notificările/comunicările în format electronic sau trimise prin poștă, existente între Vânzător și Cumpărător.
k) Specificații – descrierea tuturor caracteristicilor produsului/serviciului așa cum este precizat în cuprinsul website-ului.
l) Portofoliu – set de imagini postate pe Site, al cărui conținut relevă proiectele fotovoltaice realizate/finalizate de Societate.
m) Campanie – este acțiunea de promovare, expunere în scop comercial, a unor produse și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către Vânzător. Orice Campanie care se desfășoară sau se va desfășura, va fi supusă unui Regulament.
n) Promoție – reprezintă produsul și/sau serviciul având un preț special pus la dispoziția oricărui Cumpărător.
o) Comunicări comerciale/Newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informații generale și tematice, informații cu privire la servicii/produse similiare sau complementare cu cele contractate de pe web-site, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la serviciile/produsele de pe website.

3. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
3.1. Societatea este titularul exclusiv al tuturor drepturilor de proprietate intelectuală referitoare la conținutul Website-ului, inclusiv, fără a se limita la: articole, text, fotografii, ilustrații, muzică, clipuri audio și video, mărci comerciale, embleme și modele.
3.2. Vizitatorii Website-ului pot accesa, descărca şi tipări materialele publicate pe Website, în mod gratuit, exclusiv pentru uz personal şi doar în scop necomercial. Ca urmare a realizării oricăreia dintre aceste acțiuni, vizitatorilor Website-ului nu l-i se transmite sau recunoște nici un drept, titlu sau nu l-i se garantează nici un interes legitim cu privire la materialele publicate pe Website.
3.3. Nicio secțiune din conținutul Website-ului asupra căreia Societatea are un drept de proprietate intelectuală nu poate fi reprodusă, distribuită sau publicată sub nici o formă, în nici un scop sau prin niciun mijloc, fără acordul prealabil scris al Societății. Prin urmare, vizitatorii Website-ului declară că, prin simpla utilizare a Website-ului înțeleg și consimt să nu copieze, modifice, vândă, distribuie, transmită, afișeze, reproducă, publice sau să nu creeze lucrări/opere/derivate pe baza informațiilor publicate pe Website.
4. CONDIȚII GENERALE
4.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau E-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
4.2. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
4.3. Prețurile de vânzare ale produselor/ofertelor sunt afișate pe site, sunt exprimate în RON și conțin TVA. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Clienților/Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Clientul/Cumpărătorul/ Utilizatorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
4.4. Preţurile şi disponibilitatea produselor comercializate de Societate pot suferi modificări, acest lucru fiind cauzat de factori externi precum politica de preţuri a distribuitorilor și furnizorilor, sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.
4.5. Plasarea unei comenzi de către Client/Cumpărător/Utilizator și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către utilizator, pe E-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.
4.6. Confirmarea comenzii şi a detaliilor acesteia, este efectuată doar după procesarea comenzii de către reprezentanții de vânzări ai Societății.
4.7. Societatea are dreptul să refuze orice cerere pentru achiziționarea oricărui produs și/sau serviciu, dacă Clientul nu furnizează documentele, declarațiile și/sau informațiile solicitate de către FOMCO SOLAR SYSTEMS SRL sau furnizează date, informații și/sau documente false sau cu privire la care există indicii temeinice că sunt false și/sau incomplete sau în alte cazuri, cu respectarea condițiilor prevăzute de lege.
4.8. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele diferențe de culori ale produselor care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tabletă/mobil) ale Utilizatorilor/ Clienților.
4.9. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de Vânzător prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
4.10. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul SITE-ului www.fomcosolar.ro precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
4.11. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: marketing@fomcosolar.ro, info@fomcosolar.ro, de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 – 16:30.
5. ACCESUL LA WEBSITE
5.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.fomcosolar.ro;
5.2. Prin accesarea și utilizarea site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul își dă acordul privind acceptarea Termenilor și Condițiilor prezentate pe SITE, a Politicii de Confidențialitate și a Politicii de Cookies.
5.3. Comunicarea cu Societatea se poate realiza prin interacțiune directă (telefonic – la numărul +40.724.364.432, prin E-mail – info@fomcosolar.ro, respectiv la numerele de telefon mobil ale reprezentanților Societății din showroomurile deschise la nivel național), prin Formularele de contact, de înscriere la programul ”Casa Verde”, de solicitare ofertă, de solicitare a finanțării achiziționării și instalării sistemelor de panouri fotovoltaice pentru unități de cult, instituții publice sau organizații care furnizează servicii sociale - prezente pe Website și trimise către Societate. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
5.4. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site/a Sistemelor Fotovoltaice instalate de Societate (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
6. UTILIZAREA WEBSITE-ULUI
6.1. Prin intermediul Website-ului, Societatea invită Vizitatorul/Utilizatorul la contractarea produselor/serviciilor oferite/prestate de aceasta, respectiv de instalare a sistemelor fotovoltaice rezidențiale și comerciale la nivel național.
6.2. Ulterior, Utilizatorul va contacta Societatea (completând și trimițând Formularele prezente pe Website) ori utilizând oricare din datele de contact publicate pe Website și prevăzute la pct. 1 din prezentul document Termeni și Condiții) în scopul încheierii unor contracte de vânzare sau de prestări servicii în acest sens. În respectivul contract vor fi stabilite toate elementele esențiale încheierii acestuia conform legii.
6.3. Prin utilizarea Website-ului vă obligaţi:
a) Să nu efectuaţi vreo solicitare falsă sau frauduloasă. În cazul în care avem motive întemeiate să credem că aţi efectuat o astfel de solicitare, avem dreptul să nu răspundem acesteia şi să informăm în mod corespunzător autorităţile competente.
b) Să ne furnizaţi nume și prenume, o adresă de E-mail şi/sau alte date de contact corecte şi exacte.
Dacă nu ne furnizaţi toate informaţiile de care avem nevoie, este posibil să nu putem să răspundem solicitărilor Dvs.
6.4. Prin utilizarea Website-ului în orice mod și scop, declarați că îndepliniți condițiile prevăzute de lege, respectiv că aveți capacitate de exercițiu pentru încheierea de acte juridice care nasc în sarcina dvs. obligațiile prevăzute în Termeni și Condiții, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies-uri.
6.5. Simpla utilizare a Website-ului și/sau transmiterea unei solicitări prin intermediul Formularelor prezente pe website și răspunsul la această solicitare nu obligă Societatea în nici un fel față de Vizitator/Utilizator, respectiv nu reprezintă încheierea unui contract între Societate și Vizitator/Utilizator.
7. CONTUL MEU
7.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul www.fomcosolar.ro, are vârsta de peste 18 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de produse/servicii, își poate crea un Cont.
7.2. Prin crearea Contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse și poate beneficia de discount-uri la unele produse/servicii din ofertele Societății.
7.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator ia la cunoștință cu Politica de Confidențialitate (de prelucrare a datelor personale) fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
7.4. Prin crearea unui Cont, sunteți deplin raspunzători de păstrarea confidențialității asupra informațiilor furnizate pentru crearea Contului, în ceea ce privește user-ul și parola dumneavoastră. Veți fi răspunzători de utilizarea înregistrării dumneavoastră, indiferent dacă utilizarea se face cu sau fără voia dumneavoastră. Sunteți de acord să sesizați imediat Societatea, în legătură cu orice utilizare neautorizată a Contului dumneavoastră. Sunteți de asemenea de acord să folosiți butonul de ieșire din Contul dvs. când doriți să părăsiți website-ul, pentru a fi siguri că, Contul dumneavoastră nu va fi utilizat sau accesat de alte persoane. Societatea nu va fi răspunzătoare pentru nicio daună, pagubă morală și/sau materială, suferită/provocată prin nerespectarea prevederilor de mai sus de către dumneavoastră.
7.5. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:

  • Să introduceți următoarele date personale: nume, prenume, adresa de E-mail;
  • Să introduceți o parolă cu care să vă logați ulterior și să confirmați această parolă;
  • Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință cu Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile și să apăsați pe butonul ”Creează Cont”.
  • În cont aveți posibilitatea de a:
  • edita informațiile contului
  • modifica parola contului
  • modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate

8. OBIECTUL CONTRACTULUI
8.1. La nivelul Societății sunt încheiate două tipuri de contracte de prestări servicii: *pentru persoane fizice/juridice, respectiv prin *programul de finanțare de la stat ”Casa Verde” (pentru detalii suplimentare în legătură cu acest program de finanțare accesați secțiunea ”Casa Verde”).
8.2. Obiectul contractului pentru persoanele fizice/juridice reprezintă vânzarea produselor/serviciilor comandate pe site de către Utilizator/Client.
8.3. Prin înregistrarea și trimiterea unei comenzi pe website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau prin E-mail), prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
8.4. Toate comunicările în format electronic și/sau prin poștă vor fi considerate parte integrantă a contractului la distanță.
8.5. Confirmarea primită de către Cumpărător prin E-mail sau telefon după efectuarea comenzii, are rol de informare și reprezintă acceptarea comenzii.
8.6. În funcție de stocul disponibil, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor și/sau serviciilor din comandă. Dacă se modifică cantitatea de produse și/sau servicii din comandă, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de E-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului, de către Cumpărător, la efectuarea comenzii.
8.7. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul încasării facturii de avans de către Vânzător.
8.8. Prezentul document și toate informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe website, cât și în format electronic de tip E-mail, vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.
9. COMANDA
9.1. Cumpărătorul poate efectua comenzi pe website, prin adăugarea produselor și/sau serviciilor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate în acest sens.
9.2. Din momentul adăugării în Coșul de cumpărături, un produs/serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs/serviciu în Coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului/serviciului.
9.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
9.4. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
9.5. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la numărul +40.724.364.432, sau la adresa de E-mail: info@fomcosolar.ro.
9.6. Anularea comenzii: Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, în baza unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație de nicio natură din partea Societății, în următoarele cazuri:

  • în cazul plății online: necomunicarea în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii, a dovezii efectuării plății;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe website sunt incomplete și/sau incorecte;
  • activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
  • în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
  • în cazul existenței unor alte motive obiective.

9.7. În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat de către Cumpărător și plătit în avans, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea produsului și/sau a serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.
9.8. Modalitatea de realizare a comenzii on-line pentru produsele/componentele fotovoltaice prezentate la secțiunea “SHOP” – Categorii de produse, de pe site:
Dacă a-ți ales varianta de comandă ca vizitator (nu doriți înregistrarea în Cont sau autentificarea pe site):

  • Pentru a plasa o comandă on-line, va trebui să selectați produsele/componentele dorite și cantitatea aferentă (utilizând semnele + -) și să le adăugați în Coșul de cumpărături, apăsând butonul “Adaugă în coș”.
  • Selectând produsul respectiv beneficiați de informații suplimentare în legătură cu caracteristicile/proprietățile tehnice ale acestuia, metoda de instalare, disponibilitatea sa și prețul său de vânzare (defalcat, astfel: fără TVA, cu 9% TVA, cu 19% TVA).
  • Apăsând pe pictograma ”Coș” veți putea vedea lista completă cu toate produsele/componentele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
  • Apăsând pe butonul ”Coș”, puteți modifica cantitatea produselor/componentelor selectate sau le puteți șterge apăsând pe butonul ”Șterge X” din partea stângă a produsului selectat.
  • În situația în care vă creați un Cont Nou, respectiv doriți să vă logați cu ajutorul datelor deja furnizate:
  • Apăsați pictograma ”Omuleț” – Creează un Cont Nou, din partea dreaptă sus a site-ului www.fomcosolar.ro și completați toate rubricile referitoare la numele și prenumele dumneavoastră de Utilizator: adresă de E-mail, parolă. Se apasă apoi pe butonul ”Creează Cont”. Aceste informații sunt confidențiale și sunt utilizate numai pentru procesarea comenzii dumneavoastră (facturare și livrare) sau pentru administrarea și gestionarea contului pe care vi l-ați creat. Corectitudinea acestor date este deosebit de importantă pentru confirmarea și livrarea comenzii în condiții optime, cât și pentru administrarea contului.
  • În cazul în care aveți deja un cont (”Înregistrează-te cu un Cont existent”) introduceți adresa Dvs. de E-mail, parola și apăsați pe butonul ”Autentificare”.
  • Pentru a plasa o comandă on-line, veți urma pașii similari în cazul alegerii variantei de comandă ca Vizitator (descriși mai sus).

9.9. Finalizarea comenzii: După ce vizualizați cumpărăturile efectuate (butonul ”Coș”) pentru a înregistra comanda, va trebui să apăsați pe butonul ”Continuă” și să completați detaliile pentru facturare / să vă introduceți datele dumneavoastră. Astfel:
Trebuie să introduceți urmatoarele date personale pentru a vă putea emite factura și a face livrarea produselor: să selectați tipul de client (persoană fizică/juridică), nume, prenume, nr. de telefon, adresă de E-mail. Aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare în legătură cu comanda Dvs. (la rubrica ”Mențiuni”).
Se alege modalitatea de plată (*prin transfer bancar, *prin card on-line, *cash).
Se bifează căsuța “Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile” site-ului și se apasă pe butonul ”Finalizare comandă”.
Aveți posibilitatea achitării în rate a sumei totale de plătit, prin partenerul TBI Bank (pentru mai multe detalii se apasă butonul TBI Pay – Cumpără în rate, și veți fi directat către aplicația aferentă).
Toate câmpurile cu * sunt obligatorii.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți primi un mesaj cu textul
“Stimate Client! Comanda Dumneavoastră a fost recepționată”
10. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
10.1. Accesul la platformă este gratuit, iar orice fel de plăți pentru serviciile oferite, vor fi tratate ulterior la nivelul contractelor încheiate în mod distinct.
10.2. Toate prețurile/ tarifele aferente bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe website sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. De asemenea, toate prețurile includ Taxa Verde.
10.3. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prealabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.
10.4. Vânzătorul poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe site-ul nostru la o secțiune distinctă.
10.5. Preţurile şi disponibilitatea produselor comercializate de Societate pot suferi modificări, acest lucru fiind cauzat de factori externi precum politica de preţuri a distribuitorilor și furnizorilor, sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.
10.6. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică.
10.7. În cazul plăților online prin virament bancar, Societatea nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar fără a se limita la comisioane bancare, comisioane și/sau conversie valutară aplicată de către banca emitentă în cazul în care moneda de emitere diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă exclusiv numai Cumpărătorul.
11. GARANȚIA PRODUSELOR
11.1. Pentru lucrările care fac obiectul contractelor de prestări servicii încheiate de Societate (inclusiv prin Programul ”Casa Verde”), se acordă beneficiarului un termen de garanție de 12 luni. De asemenea garanția acordată panourilor fotovoltaice este de 120 luni, iar pentru invertorul electric - 120 luni.
11.2. Anularea garanției produselor are loc în următoarele situații:
a) nerespectarea de către Beneficiar a condițiilor de exploatare și întreținere prevăzute în documentația ce însoțește produsul.
b) deteriorări mecanice, termice, plastice datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijenței în utilizare.
c) operarea în afara parametrilor aprobați de Prestator.
d) utilizarea altor accesorii și piese decât cele aprobate.
12. CONFORMITATEA PRODUSELOR / SISTEMELOR FOTOVOLTAICE
12.1. Garanţia de conformitate:

  • Vânzătorul are obligaţia de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
  • Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

a) produsul corespunde descrierii făcute de Vânzător şi are aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat ca model;
b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
Lipsa de conformitate are în vedere acele situaţii în care Vânzătorul nu îşi respectă obligaţia asumată prin contractul încheiat de a livra consumatorului produsul solicitat de acesta. Această situaţie are în vedere cazurile în care consumatorul are nevoie de produse (ex: sistem fotovoltaic) cu anumite caracteristici, iar pentru a le obţine trebuie să încheie un contract prin care agentul economic se obligă fie să furnizeze un produs cu aceste caracteristici, fie să modifice un produs (ex: sistem fotovoltaic) pentru a obține caracteristicile dorite de consumator.
c) produsul corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) prezintă parametrii de calitate şi performanțe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi informațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, furnizate de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscrierea pe eticheta produsului.
În acest caz, lipsa de conformitate se evaluează în funcţie de două elemente, respectiv natura produsului şi informațiile publice oferite de producător privind produsul.
12.2. Lipsa de conformitate poate apărea şi în următoarele două situaţii:
a) produsul achiziţionat de consumator este instalat incorect de către vânzător, în condiţiile în care instalarea este menționată în contract că obligaţie a vânzătorului;
b) produsul destinat instalării de către consumator a fost instalat necorespunzător de acesta din cauza unor deficienţe în instrucțiunile de instalare.

13. LIVRAREA PRODUSELOR
13.1. Livrarea produselor/componentelor sistemelor fotovoltaice se va face exclusiv pe teritoriul României, prin intermediul firmelor autorizate de transport/curierat aflate în parteneriat/relații de colaborare cu Societatea.
13.2. Termenul de livrare pentru vânzările de componente ale sistemelor fotovoltaice (prezentate la secțiunea ”SHOP”) este cel agreat de comun acord între Societate și firma de curierat, de regulă între 3-5 zile lucrătoare.
14. RETURUL PRODUSELOR
14.1. Conform O.U.G nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul Contractelor încheiate cu Clienții/Cumpărătorii, prevede că înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din Contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
14.2. Solicitarea de retragere a cumpărătorului va fi considerată valabilă numai în condițiile în care va fi comunicată către Societate în forma scrisă, care să conțină declarația neechivocă prin care își exprimă decizia de retragere din contract. Cheltuielile de returnare în acest caz sunt suportate de către Cumpărător.
14.3. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări cum ar fi, dar fără a se limita la: lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
14.4. Societatea va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile de la data informării Societății de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.
14.5. Societatea va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul in care Societatea nu s-a oferit sa recupereze el însuși produsul.
15. CONFIDENȚIALITATE
15.1. Societatea este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, e-mail, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
15.2. Dumneavoastră întelegeți, acceptați și vă oferiți acordul ca toate informațiile Societății care v-au fost oferite, indiferent de modul de transmitere (e-mail, telefonic, etc.) reprezintă informații confidențiale ale Societății și vă obligați prin prezenta să păstrați cu strictețe caracterul confidențial al acestora. În caz contrar, Societatea este îndreptățită de a solicita daune-interese.
15.3. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:

  • Înregistrarea și confirmarea comenzii;
  • Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
    15.4. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies.

16. RĂSPUNDERE
16.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
16.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
16.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
16.4. Clienții/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
16.5. Vor fi considerate tentativa de frauda sau frauda urmatoarele actiuni asupra website-ului www.fomcosolar.ro și continutului acestuia:

  • accesarea datelor de orice tip ale unui Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
  • alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondență expediata prin orice mijloc de comunicare de către Vânzător către Client/Cumpărător;
  • afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul www.fomcosolar.ro;
  • accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către Vânzător către Client/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
  • În oricare din situațiile de mai sus, Vânzătorul își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
  • De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.

17. LITIGII
17.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători/Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
17.2. Căi alternative de soluționare a disputelor - conform reglementărilor UE, operează o platformă voluntară de soluționare a disputelor online accesibilă la următorul link:
http://ec.europa.eu/consumers/odr
18. Informații privind obligativitatea de protejare a mediului
18.1. Societatea avertizează cumpărătorii că deșeurile provenite de la oricare din echipamentele achiziționate, incluzând dar nelimitându-se la echipamente electrice și electronice (DEEE), pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătații umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
18.2. Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului, H.G 1037/2010, privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Clienții/Cumpărătorii au în vedere obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;
18.3. Societatea va fi exonerată de orice pretenții provenite de la terțe persoane și/sau autorități competente, pentru și impotriva oricăror pretenții care au legătură cu necolectarea corespunzătoare și nesortarea deșeurilor rezultate din echipamentele achiziționate de Cumpărător/Client.
19. CONTACT
19.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre produse, servicii sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de E-mail: info@fomcosolar.ro sau la nr. de telefon: +40.724.364.432, între orele 08:00 – 16:30.

Vrei să fi la curent cu noutățiile din domeniu, și primul care află despre ofertele Fomco Solar?
Abonează-te la newsletter.