Politica de retur

Politica de retur

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.
Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu on-line ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Consumatorul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condiţiile din O.G. 34 / 2014. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor,
costurile de transport pentru returnare/înlocuire sunt suportate de către client.

Plată contravaloare retur

Contravaloarea produselor va fi trimisă în contul bancar indicat de către client în termen de 30 de zile.

Completează formularul pentru o ofertă personalizată